sobota, 18 stycznia 2014

Rozdział 13 - I can't believe it

Założyłem kaptur i maszerowałem powoli  do miejsca spotkania. Naładowana broń czekała za paskiem spodni. Cholera. Boje się. Jestem spokojny o tyle, ze gdybym nie wrócił James będzie wychowany w miłości. Ja mam do niego prawa, nie jego matka. W swoim testamencie napisałem to, że oddaję go pod opiekę Lellie. Kurwa o czym ja myślę ?!
- Wiedziałam, że przyjdziesz Ty. - zmroziło mnie. Usłyszałem jej głos. Głos za którym tak bardzo tęskniłem.
- Ja czyli kto ?
- Synu.. Może innych oszukałeś, ale mnie nie. Doskonale znam twój styl chodzenia.
- Nie zabiłem jej. - wycedziłem przez zęby i odważyłem się odwrócić.
- Wiem. Greg nie wniósł oskarżenia. Policja sama wszczęła dochodzenie.
- Po co chciałaś się spotkać z Lellie ??
- Chciałam Cie odzyskać. Boże.. Twoja twarz tak bardzo się zmieniła.
- Operacja.
- Twoje oczy nadal są tak piękne.. tylko zagubione.
- Dziwisz się ? Nagle zostałem sam z Jamesem ! Zawaliło mi się wszystko. Moje życie odzyskało sens dopiero dzięki Lellie.
- Niall zawsze mogłeś wrócić.
- Myślałem, że Greg poszedł na policję.
- Greg Cie kocha. Cierpiał kiedy odszedłeś. Zniknąłeś. Razem z Jamesem. Zaczęła się cała sprawa z policją. Greg Cie bronił, nie złożył doniesienia, ale ten prokurator.. uparł się. Wszystkie dowody mówiły, że to wypadek, a on uparcie mówił, że to było morderstwo. Synu..Wróć.
- Nie mogę. Nie zaryzykuję Jamesa i Lellie.
- Nikt Cie nie pozna.
- To nie jest dobry pomysł. Muszę porozmawiać z Lellie.
- Widziałam dziś Jamesa.
- Przypuszczam, że razem z Lellie.
- Ufasz jej ?
- Ufam jej bardziej niż sobie.
- Niall nie chcę znów Cie stracić.
- To nie Ciebie szuka policja.
- Ale jesteś moim synem. Niall daj sobie pomóc.
- Mi się już nie da pomóc. Daj spokój i mnie i Lellie. Jak uznam to za odpowiednie to przyjdę do domu. - spojrzałem na nią ostatni raz i odszedłem szybko. Czułem palące łzy pod powiekami, ale nie pozwolę im spłynąć. Myślami uciekłem do Lellie i Jamesa. Uciekłem do mojego uśmiechu. Wsiadłem do samochodu i odjechałem szybko w stronę domu. Gdy tylko zamknąłem za sobą drzwi poczułem ręce mojego skarba wokół mojej szyi.
- Bałam się, że nie wrócisz.
- Jestem tu Lell.. Dlaczego nie śpisz ?
- Bo nie mogłam. Obudziłam się jak odjechałeś. Czekałam aż wrócisz.
- Wszystko jest dobrze kochanie.
- Kto to był ?
- Porozmawiamy jutro dobrze ? Jestem wykończony.
- Dobrze. Chodź do łóżka. - uśmiechnąłem się na jej słowa i wziąłem ją na ręce. Zaniosłem moją księżniczkę do łóżka i przyciągnąłem do swojego torsu.
- Kocham Cie.
- Ja Ciebie też Niall.. - wtuliła się we mnie i usnęła słodko, a ja zaraz po niej.

*** Oczami Lellie ***

Kiedy obudziłam sie rano Nialla nie było, a James słodko spał. W kuchni była kartka zaadresowana moim imieniem. " Kochanie jestem w pracy. Wrócę na obiad. Niall xx " Mój kochany. Przygotowałam śniadanie dla siebie i Jamesa.
- Mamusiu.. - chłopczyk stanął w drzwiach kuchni kiedy postawiłam na stole kakao.
- Tak skarbie ?  - wzięłam go na ręce.
- Gdzie tatuś ?
- W pracy synku. Coś się stało ?
- Nie. Myślałem, że mnie zostawiliście.
- Nigdy Cie nie zostawimy James. Ani ja ani tatuś. Oboje Cie kochamy. Zrobiłam Ci kanapki z nutellą i kakao. Chodź. - posadziłam go przy stole i pocałowałam w czubek głowy. Zjedliśmy śniadanie rozmawiając o tym, że James chciałby mieć braciszka lub siostrzyczkę. Potem pomogłam mu się ubrać i dałam mu kolorowanki, a sama wzięłam się za porządki. Zmyłam kurz, umyłam podłogi, a na końcu wzięłam się za segregowanie prania. Zaniosłam wszystko do garderoby, a wychodząc prawie zabiłam się na jakiejś torbie. Czy to jeszcze mojej ciuchy.? Jęknęłam i rozsunęłam torbę. Moje serce zamarło. Cała torba pełna była ...


Hmm.. czego ?
Zapraszam Was na twitterowe konta bohaterów @LellieFighterPL i @NiallFighterPl :)
Oraz zapraszam do czytania i komentowania nowego bloga http://irresistible-harrystyles.blogspot.com/
/ Horanowa.:)

70 komentarzy:

  1. Boski

    Impossibledirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej Boskie .
    Zapraszam http://rebeca-iforgive.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim momencie? Nie wybaczę.
    Rozdział boski, tylko co jest w tej torbie?
    Kocham! ♥
    Zapraszam na siebie - http://pain-zaynmalik.blogspot.com/ (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity,wydaje mi sie sie ta torba byla pelna albo pieniedzy albo narkotykow.Nie moge sie juz doczekac nexta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zdziw sie jeśli zobaczysz wściekły lud za oknem xD
    Ty to lubisz tak kończyć ... kocham xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurw... Genialne tylko czemu akurat w tym momencie... Przypuszczam co to może być...
      Czekam na nn ^.^ Muszę się dowiedzieć xd

      Usuń
  6. Ej no to nie fair. :D Ale rozdział jest bardzo ciekawy. Nie wiem dlaczego, ale imaginy z Horankiem zawsze wydają mi się takie słodkie. *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne <333 Dawaj szybko następny :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekałam u się doczekałam. Super rozdział. Myślę , że w tej torbie bedą albo pieniądze albo narkotyki. Dodawaj szybko nn :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny rozdział. Brak mi słów! Geniusz Horanowa <3
    - #Horanator

    OdpowiedzUsuń
  10. PEŁNA CZEGO ? CZEGO NOO ?! Umiesz przerywac :D Uwielbiam :*

    Kolejny bo zaraz zwariuje <3

    OdpowiedzUsuń
  11. No co zobaczyła no co !!! Zgadzam cię z Aleksandrą Fincer w końcu zobaczysz wściekłe czytelniczki za oknem bo kończysz rozdział w tak ekscytującym momencie #Cilsi

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne wydaje mi się że w torbie będą albo narkotyki albo broń albo kasa <3333333Kocham to

    OdpowiedzUsuń
  13. Boshe. Szybko dodaj next bo nie wytrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  14. NO JA PIERDZIELE!!! W TAKIM MOMENCIE?!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko co tam jest?! :0
    next!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie rób mi tego bo palpitacji serca dostane !
    co tam jest ughhh ?!!
    genialny rozdział jak zawsze
    <3

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim momencie?? Jak tak mozna?
    *reklama*
    http://allyouneversaytome.blogspot.com/?m=1
    http://mential-stories-from-me.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Cala torba pelna zwlok xDD. Nie no zgadhje ze pieniedzy. Alboo dragow.hmm.. why in this moment? ;-;
    Kocham. Jak zawsxee ♡♥ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczego!!!! w tym momencie!! ale jesteś rozdział boski <3 <3 chętnych zapraszam do mnie :)
    http://summerstarslove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny :3 ale w takim momencie ... jej <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm w torbie jest kasa, narkotyki lub broń xD czekam na kolejny cudowny rozdział słońce <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki moment :O mysle ze to bron albo kasa? Nie wiemm czekam na nastepny//olimpia<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Przypuszczam że to narkotyki xd rozdział jak zwykle boski *.* dodawaj szybko nexta !

    OdpowiedzUsuń
  24. Broń lub narkotyki :D czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Dalej kochana .! <33/M.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaprzaszam do mnie:
    http://whiteniallhoran.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham twoje blogi <3 i te opowiadania. Myśle że w torbie było pełno zdjęć rodziny Niall'a i jego, albo narkotyki i broń

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny *.* next :)) Mam pytanko, dlaczego nie napisałaś bloga o Louisie, tylko kolejny o Harrym ?? Nie chodzi, o to ze mi się nie podoba, tylko strasznie mnie to ciekawi :)) Weny do kolejnych rozdziałów ;**

    OdpowiedzUsuń
  29. masz talent do pisania. pełna czegoo... ? dlaczego w tym momencie? czeekam na kolejny rozdział :).

    OdpowiedzUsuń
  30. next :* szybko, proszę <333 zgaduje ze byla pelna kasy hahaahah

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś wredna, wiesz? ;_; W takim momencie?! Ale i tak boski!

    OdpowiedzUsuń
  32. boże :o cudowne na prawde brak mi słów <3 jestem taka dumna,że moje siostry directioners potrafią tak pisać :) a to mój blog http://cisza-roseandharry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zejebiste !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    I znów kończysz w tym złym momencie ehh... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ojaaa :O ciekawe co jest w środku, zawsze przerywasz w takich momentach i za to Cię jednocześnie nienawidzę i kocham. :)x

    OdpowiedzUsuń
  35. Czego? Wstaw szybko 14, bo nie wyrobie :) Chyba się uzależniłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam to uczucie bo mam podobnie wstaw next prooooosze

      Usuń
  36. Jprdl!Znów kończysz w takim momencie ?!Yhh cóż ona tam zobaczyła ?Kase,broń czy co? No na prawdę nwm.Dawaj mi tu next szybko <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  37. No i znowu w takim momencie urywasz :D

    OdpowiedzUsuń
  38. potrafisz trzymać w napięciu xd Dawaj szybko nexta !

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietny jak zawsze. Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zajebisty rozdział :*
    Kochana, nie myślisz, że za dużo na siebie zarzuciłaś? Jak prowadziłaś Blacka skupiałaś sie tylko na nim, rozdziały były dłuższe i dopracowane. Teraz też są dopracowane, ale to chyba nie tylko ja twierdze, że są bardzo krótkie? Teraz kiedy masz pełno tych blogów, skupiasz sie na tym aby do każdego napisać rozdział. Przez to ograniczasz sobie czas:) Nie miałam na uwadze cię obrazić, bo jesteś osobą, która pisze wprost niesamowicie cudowne rozdziały. Napisałam tylko swoją opinię i czy nie jest ci ciężko prowadzić aż tyle blogów? Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. To jak narkotyk. Błagam dodaj dalej bo jestem na głodzie. Kocham 4ever

    OdpowiedzUsuń
  42. Czekam na kolejny rozdział! aww .. super!!

    OdpowiedzUsuń
  43. to będzie bron .. ;o szybko nexta!!

    OdpowiedzUsuń
  44. o ja nie mogę! Umiesz budować napięcie... znowu... xD rozdział cudowny <3 czekam na next'a i życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mogę spać i myśleć na lekcjach. Wyjdź, zostaw za drzwiami połowę swojego talentu i przyjdź znowu. Twoje opowiadania nadal będą suuper a ja będę mogła spać. :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Supeerrrr .Nie mogę się doczekać następnego rozdziału . Zapraszam na swojego http://sunshine-louistomlinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. świetnie naprawde..tylko co jest w torbie ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Hmmm zgaduję....... narkotyki! :D Albo jakaś niedozwolona substancja , pieniądze lub ubrania! :D XD Trochę mi odbija :P
    Kinga ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. PEŁNA BYŁA BRONI. , PIENIĘDZY, NARKOTYKÓW. . NWM . KOBIETO W NIEPEWNOŚCI MNIE TRZYMASZ. :)
    CZEKAM NA NN <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Ugh nie w takim momencie. Dodaj szybko nn. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedy dodasz następne rozdziały? Na Enigmie i Irresistible też dodaj jak najszybciej. Kocham :>

    OdpowiedzUsuń
  52. Hej! Pierwszy raz tu weszłam, przeczytałam dziś wszystkie rozdziały. Jesteś świetna, cudnie piszesz. Już chciałam czytać kolejny rozdział, ale zobaczyłam, że już nie ma :( Czekam na kolejny. :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Szybko next bo umieram ;**

    OdpowiedzUsuń
  54. Coś się stało czy coś? Bo tak normalnie to już powinnaś dodać rozdział. Prosze zrób to jak najszybciej bo ja tu umieram. Co chwile wchodze żeby zobaczyć czy jest nn ale nie ma :/ Wracaj szybkoo <3

    OdpowiedzUsuń
  55. hmmm.. pewnie pieniądze albo broń........ ehh, Nialler ;c czekam na next'a
    @xforxyoux

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapraszam do mnie: whiteniallhoran.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. mmmm jestem ciekawaa co bedzie dalej... czekam na nexta i zapraszam do mnie http://onimajatocos.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń