niedziela, 26 stycznia 2014

Rozdział 15 - James I'm sorry...

Nie krępował się. Jego ręce badały bezwstydnie każdy milimetr mojego ciała. Jęknęłam cicho kiedy objął dłońmi moje piersi.
- Mamusiu..- usłyszałam skrzyp drzwi od sypialni. Niall jęknął i opadł obok mnie na łóżko 
- Tak James ? 
- Miałem koszmar.. - wdrapał się na łóżko i popatrzył na mnie swoimi pięknymi oczami. 
- Jaki koszmar ? 
- Że Ty i tatuś zniknęliście. - blondyn usiadł obok mnie i wziął chłopca na kolana. 
- James i ja i mamusia tutaj jesteśmy. Nie bój się synku. - pocałował chłopca w czoło. 
- Mogę z Wami spać ? 
- Możesz Jamesy. - Nialler położył go na swoim torsie i przyciągnął mnie do swojego torsu. Oboje usnęli, a ja patrzyłam na spokojnego Jamesa. Chłopczyk jest taki szczęśliwy. Pogłaskałam go delikatnie i zasnęłam. 
Rano obudził mnie natarczywy dzwonek do drzwi. Założyłam szlafrok i zeszłam na dół. Otworzyłam drzwi i moim oczom ukazał się wysoki brunet. 
- Słucham ? 
- Gdzie jest Niall ? - zapytał łagodnie. 
- Kim pan jest ? 
- Nazywam się Greg Horan. Niall to mój brat. Chcę z nim porozmawiać. Nie mam podsłuchu, ani nie ma tutaj policji. Proszę.. 
- Lellie idź do Jamesa.. - poczułam jego dłoń na dole moich pleców. 
- Ale..
- Proszę idź. - spojrzałam na niego. Był cholernie zestresowany. Uśmiechnęłam się pocieszająco i poszłam na górę. 
- Mamusiu jestem bardzo głodny ! 
- Chodź malutki. Zrobimy płatki z mlekiem ! - wzięłam go na ręce i zaniosłam do kuchni.

*** Oczami Nialla *** 

Po rozmowie z moim bratem czułem się lepiej niż przez ostatnie lata.  
- Lellie ? 
- Tak ? 
- Pójdziemy dzisiaj do mojej rodziny.. - powiedziałem cicho uważnie obserwując jej reakcję. 
- Jesteś tego pewny ? 
- Jestem pewny. 
- Dobrze. - uśmiechnęła się nieśmiało. 
- Kocham Cie Lellie. 
- Ja Ciebie też kocham Niall. 
- A kto mnie kocha ? 
- Ja. 
- I ja też James. - pocałowałem chłopczyka w czubek głowy. Lellie zrobiła później pyszny obiad i zaczęła szykować siebie i Jamesa. Ona tak bardzo mi pomaga. Tak dobrze zajmuje się moim synkiem. Zeszła na dół prowadząc go za rączkę. Wyglądała niesamowicie ! 
- Wyglądasz cudownie. Chodźmy. - posadziłem Jamesa w foteliku i powoli odjechaliśmy spod domu. Miałem mieszane uczucia. Chwilę później już byliśmy pod moim rodzinnym domem. 
- Niall.. Wszystko dobrze ? - zapytała czule. 
- Taa.. chyba tak. Chodźcie. - wziąłem mojego synka na ręce i niepewnie podszedłem do drzwi. Czułem jej malutką dłoń na moich plecach. Pocierała je pocieszająco. Drżącą dłonią nacisnąłem dzwonek do drzwi. Nie musiałem długo czekać. 
- Niall.. przyszedłeś. Wejdźcie, zapraszam ! - jego mama wpuściła nas do środka. 
- Mamo, to Lellie. Moja ukochana.. Lellie to moja mama.. - powiedziałem cicho. Lell podała jej rękę, ale widziałem w jej oczach niechęć. 
- Niall dasz mi Jamesa ? - zapytała mnie cicho mama. 
- Taa. - podałem jej chłopca i przyciągnąłem do siebie Lellie. W życiu nie czułem sie tak głupio. 
- Zapraszam, wejdźcie. Upiekłam Twoje ulubione ciasto. 
- Chcę do mamusi.. - Lell automatycznie wyciągnęła ręce po Jamesa. Chwilę później chłopczyk wisiał na jej szyi. To był błąd. Nie powinienem ich tu zabierać.
- Niall nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że tu jesteś. 
- Wiem mamo. - rozglądałem się nerwowo. 
- MORDERCA WRÓCIŁ ! DZWOŃCIE NA POLICJĘ ! - usłyszałem krzyk w ogrodzie. Spojrzałem tam i zobaczyłem sąsiadkę, z którą dzieliliśmy podwórko. Jasna cholera. 
- Niall uciekaj. - szepnęła Lellie.. 
- A ty ? 
- Ja zostanę z Jamesem. Spotkajmy sie jutro o północy tam, gdzie pierwszy raz Cie zobaczyłam. Idź ! 
- James.. James przepraszam.. - pocałowałem swojego syna w czoło i wybiegłem z domu.. Cholera.. 

62 komentarze:

  1. popłakałam się! Matko niall! ♥ #horanator

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM ! PISZ DALEJ <33333 #HORANATOR :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne !! Pisz dalej !!! Czekam na next <333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) ciekawe co będzie się działo... czekam na next;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny:) czytając go się wyruszyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza! Super blagam pisz dalej bo umre z ciekawosci

    OdpowiedzUsuń
  7. Omfg! świetny, czekam na nn dhwekahewaj *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. o matuluuu co teraz bedzie :O ?!
    fajny wygląd :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurwa .. przerpaszam za wulgarzymy al to jest epickie.
    Super wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasny gwint ale się dzieje. To jest straszne, ale dzięki temu jest ciekawy. Jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O jprdl jak ja koffam twojego bloga..;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite i takie smutne :c ♥ Kocham *O* Zapraszam do siebie:
    1. http://life-without-you-x.blogspot.com/
    2. http://pain-zaynmalik.blogspot.com/
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  13. OŁ SZIT. MADA FAKA.
    WOW
    BOSKI
    TAKI
    HSJKDBDHJDJDBDKDI *-*
    NASTĘPNY
    SZYBKO

    OdpowiedzUsuń
  14. JEZUSMARIA!! Co będzie dalej?! Coraz bardziej się wkręcam <3 *.* Nmg sie doczekać kolejnego rozdziału <3 i super wygląd bloga :) Czekam z niecierpliwością na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW ale głupia baba czekam.... Cudo czekam na nastepny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Idiotka z tej popierdolonej sasiadki.czekam na nastepny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Normalnie czytam z wyszczerzonymi oczami (troche mnie bolą xDD) Czekam na nn ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozdział boski. Tylko ta głupia baba eh..
    Czekam na następny ! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie nawidze babsztyla ! Czekam na nn x

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak na prawdę nazywa się Lellie?
    Rozdział super ♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny mam nadzieje że dodasz za niedługo...
    KC <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zastanawia mnie jedno...
    Skoro Niall miał operacje plastyczną to jak ta głupia baba go poznała.. :0
    Ale rozdział suuuuuuuuuuuuuuuuuuper <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ryyyyczę jak głupia :'( Znowu mnie zaskakujesz, tak jak pisałam pod Irresistible, na pozytyw :) Życzę Ci dużo weny i z niecierpliwością czekam na następny <3
    - #Horanator

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest cudowne. Pisz dalej. #Horanator

    OdpowiedzUsuń
  25. O jejku... płakać mi się chce... Mega... <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Co za kurwa z tej sasiadki. Nialla nie mogą złapać!! Ciekawa jestem co dalej. Cholera, czy to musi byc az takie zajebiste?

    OdpowiedzUsuń
  27. jezuuu jaki ten blog jest cudny *.*
    ale głupia sąsiadka boże, kocham tego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tez sie poplakalam :'( jeju niall uciekaj! Next prosze! Kocham tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Łoo ale wygląd bloga się zmienil. :O
    I TAK JEST IDEALNY !! <3 Z niecerpliwością czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  30. czekam na next
    i fajnie teraz blog wyglada ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie.Nie wierzę!Jak oni go poznali po tej operacji?!Nie mogę doczekać się kolejnej części! *o*

    OdpowiedzUsuń
  32. Niall uciekaj !! Płacze !! Genialny rozdział <3 Oby następny był szybko ;**
    Pozdrawiam Nats xoxo

    OdpowiedzUsuń
  33. o matko. :o nie, nie, nie, Niall'a nie mogą złapać. weź ta wizyta była taka krępująca dla Lell. XD mam nadzieję że im się ułoży, głupia sąsiadka. XD

    OdpowiedzUsuń
  34. O nie, nie nie mogoą go złapać, też nie lubie swoich sąsiadek są takie wredne xD

    OdpowiedzUsuń
  35. NEXT NEXT NEXT NEXT NEXT !! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziewczyno ale ty masz talent ;) nie mogę się doczekać następnego rozdziału :) czytałam twój blog "Black" niedawno i stwierdzam że był super teraz czytam to i jeszcze jedno i stwierdzam że są tak samo dobre jak "Black" :D Napewno będę czytała dalej twoje blogi bo są fantastyczne ;) Nie mogę się doczekać następnego ;) Chce się dowiedzieć co będzie dalej z głównymi bohaterami :) I nie mogę się doczekać jak wkręcisz innych ;)kocham cię kobieto :* codziennie patrzę czy nie ma nowego rozdziału ;D
    Zapraszam również domnie ;)
    http://zawsze-tam-gdzie-ty-opowiesc-o-1d.blogspot.com/?m=1
    Proszę o komentarze ;) i mam nadzieję że się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. OMG jak mogłaś.... w takim momencie dodaj prosze jak najszybciej następny rozdział bo zejde na zawał !!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Oooooo :O Oddycham już. Ale było ciężko. Dodawaj szybko nn ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. omg ♥ kocham ♥ ps. fajny nowy wygląd xx
    #HORANATOR

    OdpowiedzUsuń
  40. Głupia sąsiadka ;c mam nadzieje że Niall'owi ni nie będzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  41. jaka głupia ta sąsiadka czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  42. Szuja z tej sąsiadki :/ biedny Niall :c
    Czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Omg *=* niesamowity! Proszę daj dziś następny xx + PROSZĘ PODASZ SWOJEGO TWITTERA, JEŚLI GO W OGÓLE MASZ:))))

    OdpowiedzUsuń
  44. O BOŻE .! NIE MOGĄ GO ZŁAPAĆ .! <3
    Cudoowny . /M.

    OdpowiedzUsuń
  45. OMG musisz dać szybciutko next #KDirectioner

    OdpowiedzUsuń
  46. Po pierwsze KOCHAM CIĘ, a po drugie poprzedni wygląd był dużo lepszy

    OdpowiedzUsuń
  47. to jest po prostu niewyobrażalnie wciągające
    czekam na nexta
    Pozdrawiiam xx

    OdpowiedzUsuń
  48. B-O-S-K-I-E, boskie.
    Czekam na kolejny rozdział!
    Życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Koooocham <3 Boskie po prostu to opowiadanie :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Omg!! Nie spodziewałam się tego ^^Ale rozdział boski !! Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  51. ojej super nanana kocham ten blog !<3

    OdpowiedzUsuń
  52. omg jak ja cie kocham <33 szybko next.. prosze

    OdpowiedzUsuń
  53. OMG KOCHAM CIEE !! Szybko pisz nexta ! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Rozdział jest zajebisty jak zawsze zresztą :D :***
    Chcę jeszcze powiedzieć, że ktoś beszczelnie kopiuje Ci Silenca. Nie dawno wpadła przypadkiem na tego bloga i że jestem twoją stałą czytelniczką zauważyłam, że jest to słowo w słowo Silence.
    http://dark-fanfiction-niall.blogspot.com/
    To jest właśnie ten blog. Nie wiedziałam jak poinformować wiec postanowiłam tak anonimowo

    OdpowiedzUsuń
  55. jeszcze raz serdecznie zapraszam na bloga mojej koleżanki http://love-comes-with-time-harrystyles.blogspot.com/?zx=934e564bbe6cbf99

    OdpowiedzUsuń
  56. O jprdl.... co ta sąsiadka narobiła ! Ugh... ale rozdział wspaniały <3

    OdpowiedzUsuń