czwartek, 27 marca 2014

Rozdział 38 - Gemma

Wróciłem do domu cały przemoknięty. Schowałem Garlfielda pod kurtką i przeniosłem do domu.
- Niall ? - zignorowałem Lellie i poszedłem się przebrać. Kurwa mać, ale leje. Nawet bokserki mam mokre. Rozebrałem się i wszedłem pod prysznic. Gorąca woda dobrze mi zrobi. Rozgrzałem się i trochę zrelaksowałem. Ubrałem się i zszedłem na dół. Jestem głodny. Odgrzałem sobie obiad i usiadłem przy stole.
- Niall.. - poczułem jej obecność za swoimi plecami.
- Daj mi chociaż zjeść w spokoju. Chyba, że źle trzymam widelec.
- Kochanie błagam Cie.. nie chcę się kłócić. Po prostu ostatnio jestem jakaś nerwowa.
- Ostatnio ? Jesteś nerwowa od kiedy tutaj mieszkamy. - kontynuowałem obiad.
- Teraz będziesz mnie olewał ?
- A czy ja Cie olewam ?
- Jesteś dla mnie zimny.
- Gdybyś zachowywała się inaczej to bym nie był. - wsadziłem talerz do zmywarki i nalałem sobie Pepsi
- Niall.. mieliśmy być ze sobą na zawsze. Miałam adoptować Jamesa. Jestem z Tobą w ciąży, Kocham Cie!
- Kochasz mnie ? Ciekawe.
- Skarbie musisz mi uwierzyć. Zmienię się. Chodźmy do łóżka, wszystko się ułoży.
- Oszalałaś ? Myślisz, że seks załatwi sprawę. Nie Lell. Nie tym razem. - założyłem na siebie kurtkę.
- Dokąd idziesz ? - złapała mnie za rękę.
- Do klubu. Wrócę późno. Nie czekaj. - wyszedłem. Wsiadłem do samochodu i pojechałem do Gemmy. Zapukałem do drzwi.
- Niall ? - wpuściła mnie do środka.
- Wiem, że nie powinienem tutaj przychodzić, ale
- Nie tłumacz się. Jeżeli tutaj jesteś to znaczy, że coś się stało, a jeżeli coś się stało to jestem od tego, żeby Ci pomóc. - przytuliłem się do niej. Nie mam już siły.


*** Oczami Lellie ***

Krążyłam nerwowo po domu czekając aż on wróci. Poszedł do klubu. Jezu.. Nie wiem co ostatnio jest z nami nie tak. Niall nie zrobił nic złego, a ja ciągle się go czepiam. Wysłałam mu smsy, ale nie odpisał. Jeszcze do tego jutro są urodziny Jamesy'ego.
- Mama ! - mój synek wszedł do domu więc szybko otarłam policzki.
- Gdzie byłeś synku ?
- U Darcy ! Coś chyba z tego będzie mamo.. - uśmiechnęłam się do niego i go przytuliłam. Niedługo później wrócił Niall.
- Lellie. - podszedł do mnie.
- Tak ?
- Musimy porozmawiać.
- Wiem.
- Na osobności. - Zayn wziął Jamesa na ręce i zaniósł na górę.
- Kochanie.. Przepraszam. Postaram się zmienić. - wzięłam go za ręce.
- Chciałem porozmawiać o urodzinach Jamesa.
- Niall, ale
- Lellie jeżeli się nie zmienisz to z nami będzie koniec. Teraz musimy jakoś to przetrwać. Przytuliłam się do niego, a on mnie objął.
- Kocham Cie Niall.
- Ja Ciebie też Lellie. Posłuchaj mnie.. James ma jutro 4 lata.
- Wiem.
- Nie chcesz iść na mecz więc mam  do Ciebie prośbę. Mogłabyś razem z Summer i Harrym zorganizować mu przyjęcie w ogrodzie ? Tort, balony ?
- Um.. Pewnie.
- Dzięki. - pocałował mnie w czoło i poszedł na górę. Czyli już nie idę z nimi na mecz. Okej.

*** Oczami Harry'ego ***

- Kochanie pojadę na chwilkę do Gemmy dobrze ? - pocałowałem moją żonę w policzek i wyszedłem.  Kurwa ale leje. Wsiadłem szybko do samochodu, a niedługo później byłem pod apartamentowcem mojej siostry. Wszedłem do środka i zapukałem do jej drzwi.
- Harry ? - otworzyła mi w samym szlafroku.
- Ja ? Co ty taka zdziwiona ? Gości masz. - zaśmiałem się i wszedłem do środka.
- Pewnie, że nie mam gości. Napijesz się czegoś ?
- Nie. Chciałem się tylko dowiedzieć co u Ciebie słychać.
- Po staremu brat.
- Co ty masz na szyi ?! - odgarnąłem jej włosy i zobaczyłem potężną malinkę.
- Jezu Harry, ale wymyślasz. - wzruszyła ramionami. Wyminąłem ją i poszedłem do sypialni. Łóżko było rozwalone.
- Gemma do cholery jasnej z kim się pierzyłaś ?!
- Nie Twoja sprawa ! Ja Ci do sypialni nie wchodzę !
- Bo ja mam żonę i dziecko !
- I co z tego ?! To nie znaczy, że możesz wchodzić w moje życie z butami ! Serio, lubię Twoją żoną i uwielbiam Darcy, ale odbija Ci !
- Mi ? To nie ja wskakuje do łóżka pierwszemu lepszemu !
- Nawet nie wiesz kto to jest !
- To mi powiedz !
- Nie mogę !
- On ma kogoś tak ?!
- Tak.
- A ty robisz jako co ?!
- Sama tego chciałam Harry. Nikt nie prosi Cie o tatusiowanie !
- Powiem wszystko mamie!
- Oooo bracie ! Drżę ze strachu !
- Dobra Gemm. Tylko jak potem będziesz płakała to
- To przyjdę do Twojego idealnego domu i popatrzę na Twoją idealną rodzinę, a ty powiesz mi jak to miałeś rację, a głupia Gemma nie chciała Cie słuchać.
- Nie będę marnował tutaj czasu. - już chciałem wyjść kiedy coś rzuciło mi się w oczy. Wróciłem się i złapałem w ręce męską bluzę. Doskonale wiem do kogo ona należy, bo tylko jeden idiota chodzi z bluzą " Crazy  Mofos ". Złapałem Gemme za rękę i w tym szlafroku zaciągnąłem do samochodu. Chwilę później byłem pod domem Horana.

78 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaaaaaa..................... zajebisty rozdział kaffam cię <33

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM , KOCHAM , KOCHAM <3 zajebisty rozdział :* aż mam łzy w oczach jak Niall tak krzywdzi Lell. :(
    Mam nadzieje że będą razem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jfksjfksdjdos boski! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boże
    Masakra xD
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodaj proszę,proszę dzisiaj jeszcze jeden rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział. Pisz szybko następny bo chcę wiedzieć co się wydarzy. Oby Lellie i Niall byli razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie! Harry jedyny normalny. Mam nadzieję, ze w nastepnym rozdizal ewszystko się wyda :)
    Kocham cię! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurwa. Moje serce sie zatrzymało a ja teraz pacze i nie moge uwierzyć. Jezusie maryjo

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG ! Nie żyje ! ^^ Kocham Ciebie i to opowiadanie, nie, właściwie to Twoje wszystkie opowiadania ! :) Błagam dodaj szybko !! ^^ Kocham Cb !! ♥♥♥♥♥ / Car. ^^
    Jak chcesz wpadaj :
    * http://little-things-one-direction-love.blogspot.com/
    * http://i-hate-change.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebisty. Rozdzial Czekam n'a next. Mam nadzieje ze Niall sie Wreszcie ogarnie i razem z Lell beda razem

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie się działo.. :D należy mu się. Jeju serio znów ją zdradził.. W dodatku jak Lellie jest w ciąży.. Serio..

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko błagam napisz szybko kolejny rozdział. Krótki może być ale napisz

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu.....on go zabije ;-; świetny <3!

    OdpowiedzUsuń
  14. No i dobrze tak Niall`owi i Gemmie ! -.- Lellie zasługuje na prawdę! A Niall`owi sama bym najchętniej skopała dupę za to co zrobił -.- Dupek ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Àaa zajebisty czekam na nastepny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. *o* o kur... bedzie zle, baaardzo zle. Napprawde bbardzo zlle

    OdpowiedzUsuń
  17. oo nareszcie ktoś zrobi temu romansowi kres
    ZArąbisty
    Niall powinien zrozumieć Lellie w ciąży jest , więc ma większe przywileje, a on się pieprzy na prawo i lewo . DUPEK

    OdpowiedzUsuń
  18. o ja pieprze nie.bedzie fajnie, nie bedzie... olimpia

    OdpowiedzUsuń
  19. o Harry władczy chuju xD Niall...! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawde , gratuluję to jak władasz emocjami czytelnika jest niesamowite z neicierpliwością czekamy na następą cześć <3

    OdpowiedzUsuń
  21. UUUU BEDZIE SIE DZIAŁO <3 XDD Rozwalił mnie ten tekst Harry'ego "Powiem wszystko mamie" (z serii: typowy młodszy brat) haha :D
    Ale nie podoba mi sie ta sytuacja u Nialla i Lellie! :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny , świetny ,świetny czekam na następny ;D Pozdrawiam Daria

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG pewnie teraz będzie awantura i dobrze nie biedna Lellie ale niech sie to już skończy bo nie mogę patrzeć jak on ja tak traktuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne<3 Błagam, niech Lel się już dowie, nie chce żeby cierpiała. Mam nadzieje, że sie dowie, ale nic sobie nie zrobi. Biedulka. ;( A Niall powinien zrozumieć jej humorki, ONA JEST W CIĄŻY, helloooooł. XD Nie no, cudo, czekam nn ;3
    ~D.

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW! Cudne!!! Lel w końcu się dowie, a Niall powinien oberwać od Harrego! :) Czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niall debilu masz przesrane ( cudowny rozdział ) :*

    biedna Lell szkoda mi jej ...:'(
    Hazz spisałeś się detektywie ( awwww)

    OdpowiedzUsuń
  27. aw.... chyba sie szykuje ogromna kłótnia

    OdpowiedzUsuń
  28. ojjj kłótnia się szykuję. Rozdział świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  29. i wszystko się wyda...
    Czadowy rozdział!
    Chcem już kolejny! Szybko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale z Nialla debil -.- I robi się ostro ^^ No to czekam na nn :))

    OdpowiedzUsuń
  31. "Bo tylko jeden idiota chodzi z bluzą Crazy Mofos " nie no z tego nie mogłam <3 Mam nadzieje że w następnym rozdziale wszystko sięe wyda .. :) KOCHAM I CZEAKM NA NEEXT:**

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się ciesze że się to wyda , bo Lellie się dowie że z Niall'a to frajer (ale tylko w opowiadaniu x3) i będzie się musiał starać by odzyskać Lell :) Choć trochę będzie mi jej przykro :( ... A tak w ogóle to rozdział Super xD :* /Dyśka♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku, on nie może ;c
    Myślę, że już dobrze się czujesz, rozdział jak zawsze świetny ;d~Kitka

    OdpowiedzUsuń
  34. o matko :o teraz wszystko wyjdzie na jaw, nie no nie wytrzymam. dziewczyno Ty tak bardzo utrudniasz mi zycie bo jak nie wiem co dalej to się denerwuję i myślę ciągle o opowiadaniu, ale i tak Cię kocham a opowiadanie jest iengfijnjaw <3

    OdpowiedzUsuń
  35. OMG, ale się porobiło dawaj szybko next <3333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  36. jezu O.O ty jesteś GENIALNA. Brak mi słów ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi sie . /M.

    OdpowiedzUsuń
  38. hahahah ale akcja :D szkoda że tak szybko się wydało ;P mógł romans trochę potrwać ^^
    ann

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale to jak Niall pojechał do Gemmy i jak powiedział, że jedzie do klubu to oni TO wtedy zrobili czy wcześniej ?? Zanim on siedział nad tą rzeką i wrzucił pierścionek ????

    Rozdział MEGA!!! <3 *o*

    OdpowiedzUsuń
  40. o jpdl ale się skończyło, nawet dobrze, że to się wydało, bo normalnie go już znienwidziłam jak wyrzucił pierścionek do jeziora. czekam na nexta i zapraszam na mojego bloga http://littlefashiondirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ouuu Zapowiada się niezły dym no ładnie Niall ,,inteligenty" człowiek zostawić bluze nie no tak to teraz coś czuję że Lellie będzie nieźle wkurzona ...

    OdpowiedzUsuń
  42. O MATKO PROSZE SZYBKO DODAJ NOWY BŁAGAM!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. o fuck jaki surczybyk z tego Nialla. Ja chce następny !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. jpdl się narobiło... Dodawaj kolejny rozdział jak najszybciej bo czekam i nie tylko ja z niecierpliwością na kolejny rozdział <33 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Sorqaa za spam ale zapraszam na mojego :0 http://stay-please-stay-harrystyles.blogspot.com super rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  46. JAK ON MÓGŁ JAK ??? IDIOTA POROSTU IDIOTA LOL a rozdział genialny jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  47. jejku! ALE niall jest popieprzony! jak on mógł zdradzić Lellie i do tego jeszcze tego nie żałowac! kocham twoje opowiadanie. czekam na następny! <3

    OdpowiedzUsuń
  48. *-* Brak slow..!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hazza wkracza ♡♡♡
    Bsheushdjsisbdkisbojsjs
    czekam nn ♡

    OdpowiedzUsuń
  50. A ja bym chciała żeby teraz Lellie o wszystkim się dowiedziała. Przynajmniej byłaby akcja innego typu niż do tej pory.
    Super rozdział. Szybko pisz nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. NIALL IDIOTA ! NIALL IDIOTA ! NIALL IDIOTA !
    NA JPRLD. CO ZA CIOTA NOSZ KURWA MAC ! HARRY DOBRZE ROBISZ ! NIECH LELLIE SIĘ DOWIE JAKI KUTASJEST Z NIALLA ! NIECH SSIĘ DOWIE ! WTEDY GO ZOSTAWI ! A ON BĘDZIE ŻAŁOWAĆ TYLKO WTEDY LELLIE DA SB Z NIM SPOKUJ ! NO I BARDZO DOBRZE ! BARDZO DOBRZE

    OdpowiedzUsuń
  52. Aaaaaa.... wkońcu się wyda :D No nie moge Lelli chce wszystko naprawić a Niall jeszcze jedzie do Gemmy. Mam nadzieje że go zostawii............... Czekam nn ;>

    OdpowiedzUsuń
  53. JA PIER-DZIE-LE.. nie dość że ją zdradził, to jeszcze ma do niej pretensje że ma humorki, a ona ma humorki bo jest z nim w ciąży! ugghhhhh! dobrze że Harry wkracza :D xd hueh hueh xd

    OdpowiedzUsuń
  54. Coś czuje że to będzie tak. Harry wrzeszczy i przywali Niallowi potem to samo zrobi Zayn . Lellie się poplacze Gemma też James też a Lellie poroni

    OdpowiedzUsuń
  55. Woooow ale sie będzie dzialo ! Biedna Lellie :c

    OdpowiedzUsuń
  56. Woooooooow !!!!! Ale będzie bicie :D kocham twojego bloga :* czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Rozdział genialny jak zawsze czekam na next ;*

    z ciekawości zapytam skąd bierzesz szablony do blogów, bo są śliczne *-*

    OdpowiedzUsuń
  58. o kurde to się porobiło...
    dodaj szybko nexta bo nie wytrzymam :D
    mam nadzieję że Lellie i Niall nadal będą razem :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hahahahahaa grubo♥ I dobrze tak temu debilowi, niech poniesie konsekfencje swych czynów debil jeden -,-

    OdpowiedzUsuń
  60. Daj szybko nowy rozdział, prosze.

    OdpowiedzUsuń
  61. Nezt prosze i zajebisty rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  62. *-* *-* *-* *-* ! Cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  63. Niech sobie niall idzie do tej jebanej gemmy i życzę im że James jej nie lubił, bo on kocha tylko Lell a Lell niech znajdzie sobie chłopaka na którego zasługuje to nie jej wina że Niall jest takim dupkiem, idiotą i sukinsynem żeby zdradzić ją dwa razy i kiedy ona proponowała mu to to i tak wolał gemme, i stwierdzam że niall jest beznadziejnym ojcem bo zmienia mamusie jak rękawiczki.
    Pozdrawiam, i się wkurzyłam po tym rozdziale.

    OdpowiedzUsuń
  64. Boski ... NEXT PLOSE !!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  65. O Boże ile tu się dzieje:c Dawno mnie tu nie było, ale miałam zepsutego laptopa:(
    Nie wierzę, że Niall....że Lell.....że zdrada......że to wszystko....ehhh...
    Lepiej to bym tego nie wymyśliła, ale nie chce żeby oni się rozstawali. Zostawiam Ci wolną rękę i czekam na dalszy rozwój sytuacji <3
    Pozdrawiam, buziak xx

    OdpowiedzUsuń