piątek, 10 stycznia 2014

Rozdział 10 - I'm here for you

Wyszłam z wanny i owinęłam swoje ciało miękkim ręcznikiem. Podeszłam do lustra i zobaczyłam, że na mojej twarzy cały czas jest uśmiech. Niesamowite. Założyłam ciuchy od Nialla  i poszłam do sypialni. Uśmiechnął się szeroko kiedy tylko mnie zobaczył.
- Chodź do mnie księżniczko. - zajęłam miejsce w jego ramionach i zamknęłam oczy. - Mógłbym patrzeć na Ciebie godzinami.. Śpij maleńka. Jesteś bezpieczna.

*** Oczami Nialla *** 

Kiedy obudziłem się rano moja księżniczka jeszcze spała tak samo jak Jamesy. Wziąłem szybki prysznic, ubrałem się i postanowiłem pojechać po rzeczy Lellie. Po drodze słuchałem wiadomości i byłem bardzo zdziwiony kiedy nie powiedzieli nic o mnie. Operacja plastyczna to bardzo przydatna rzecz. Gdyby nie to teraz pewnie ukrywałbym się  w jakiś bunkrach, klepał biedę, a co najgorsze straciłbym Jamesa. Zapukałem do drzwi mieszkania jej brata. Otworzył mi, a na jego twarzy pojawiła się złość zmieszana z troską. 
- Gdzie jest Lellie ? 
- Jest u mnie. 
- Wejdź. Porozmawiamy na spokojnie. - wpuścił mnie do środka i zaprosił do salonu . Usiadłem na kanapie przygotowany do ewentualnej bójki. 
- O czym chcesz rozmawiać ? 
- Nic jej nie jest ? 
- Nic bo ją stąd zabrałem. 
- Dziękuję. Czasami mnie ponosi jak wypiję. 
- Dlatego też Lell zostanie u mnie. 
- Ona tego chce ? 
- Raczej tak. Jest szczęśliwa. 
- Ja nigdy bym jej nie skrzywdził. 
- Podniosłeś na nią rękę Zayn. 
- Nie uderzyłem jej, ale .. gdyby nie Ty to nie wiem co by się stało. Nie zabieraj mi Lellie. Oprócz niej nie mam nikogo. Kocham ją i chcę dla niej jak najlepiej. 
- Nie zamierzam Ci jej odbierać. Jak się ogarniesz i przestaniesz pić to wtedy 
- Wtedy co ? - przerwał mi - Wtedy się z nią spotkam ? 
- Nie. Wtedy będziecie mieli normalne relacje. Pomyśl o niej. Ona oprócz Ciebie ma tylko mnie. 
- Wiem. Zabiorę jej rzeczy i poproszę ją żeby do Ciebie zadzwoniła później. 
- Okej.. - zebrałem rzeczy mojej Lell i wyszedłem. 

*** Oczami Lellie *** 

- Mamusiu.. Mamoo.. - poczułam malutką rączkę na moim policzku. 
- Tak James ? 
- Przestań już spać ! Nudzi mi się ! 
- Już wstaję James. - podniosłam niechętnie głowę z poduszki i ledwo żywa poszłam za Jamesem do kuchni. 
- Czas na śniadanie mamusiu. 
- Twojego Taty nie ma ? 
- Nie ma. 
- Umm.. okej. Co chcesz zjeść ? 
- Chcę jajecznicę. 
- Dla Ciebie wszystko królewiczu. - uśmiechnęłam się do chłopca. 
- Fajne masz włosy mamusiu. 
- Dzięki James. Chcesz później iść na plac zabaw ? 
- Tak ! - mam dzisiaj wolne więc spędzę trochę czasu ze " swoim synkiem ". Nie wiem gdzie jest Niall i o której wróci więc ubrałam się w to co miałam na sobie wczoraj i powędrowaliśmy z Jamesem w dół ulicy. Świetnie się razem bawiliśmy na placu zabaw, zwłaszcza James się świetnie bawił. Siedziałam na ławce ciesząc się słońcem i ciekawą lekturą w mojej dłoni.
- Mamusiu ? 
- Tak ? 
- To jest Adam. Właśnie się zaprzyjaźniliśmy. 
- Cześć Adam. Super James, chcesz się napić ? - pokiwał ochoczo głową i wziął ode mnie napój. Chwilę później znów grał w piłkę z kolegami. 
- Pani jest jego opiekunką ? - dosiadła się do mnie jakaś kobieta. 
- Nie.. 
- Nie wygląda Pani na matkę. 
- Bo nią nie jestem. Znaczy nie biologicznie. 
- Jak on ma na imię ? 
- James. 
- James Horan ? 
- Proszę ? 
- To mój wnuk ! Ma Pani kontakt w moim synem ?  
- O czym Pani mówi ? Proszę zostawić mnie w spokoju ! 
- Posłuchaj ! Nie chcę stracić Nialla ! Kocham go i chcę go odzyskac ! 
- Jakiego Nialla ! Proszę dać mi spokój ! - wstałam z ławki i zabrałam szybko Jamesa. Szliśmy w stronę domu kiedy zaraz obok nas stanęło auto. 
- Tatuś ! 
- Wsiadajcie podwiozę Was. - wzięłam Jamesa na kolana i przytulałam. Niall uważnie mi się przyglądał. 
- Niall ? 
- Tak skarbie ? 
- Jak wygląda Twoja mama ? - jego twarz przeszył dziwny ból, a jego oczy pociemniały. Ja nie chciałam go zranić.. 

53 komentarze:

  1. o jejku *-*
    świetne, naprawdę!
    matka Niall'a?! wtf? XD
    czekam na next <3
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza hahhaha iga znowu !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótkie trochę :(
    Ale i tak fajny, czekam na next !

    OdpowiedzUsuń
  4. omg genialne *.* next ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite... chciałabym mieć taki wspaniały talent jak ty... każdy twój rozdział jest niepowtarzalny *-*
    Wiem chciałabym cię zaprosić na swój blog : http://angel--fanfiction.blogspot.com/ i mogłbym mieć do ciebie prośbę? Mogłabyś zerknąć i powiedzieć co o nim sądzisz? twoje zdanie bardzo wiele dla mnie znaczy.. Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ycycycycycycyc jak zwyklę rozdział świetny, akcja się rozwija uuuuu czekam na nexta :D :***

    OdpowiedzUsuń
  7. To się robi już nudne, za każdym razem jak widzę, że pojawił się nowy rozdział to tak się cieszę, że mi poliki pękają xD
    Czekam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojojoj *. *
    Wtopa, nawet duża
    Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. TAK ! Nareszcie się doczekałam ! Do tej pory jakoś nie komentowałam rozdziałów ale no po prostu nie moge ! To jest swietne mega i wgl brak słów !! Mam nadzieje ze kiedyś napiszesz książke kupie ją w 654648 egzemplarzach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisz nexta!!! Ja nie wytrzymam *.* Zajebisty!!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny .! ;3 /M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny !!! <3 Czekam na next :****

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooj pewnie sie zdenerwuje Nialler, pieknie jest hahahha love //olimpia<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super *-* next

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaaaa świetne *.* czekam tak bardzo <3 nie wytrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Akdjdknsj! GENIALNY !!! Uwielbiamm to napięcie! Ale dodawaj jak najszybciej następny;)
    - #Horanator

    OdpowiedzUsuń
  17. megaaaaa bozi to słodkie *-----* #Horanator ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. to jest zajebiste hjgfcasdgfs <33

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG! co za niesamowity rozdział. *.* ciekawe czy to na serio była jego matka czy jakaś baba która ją udaje żeby np. go złapać. XD ciekawe co będzie dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesu... Genialnie piszesz już nie mogę się doczekać nexta.
    W jeden wieczór przeczytałam całe silence i te 10 rozdziałów. teraz biore się za Enigme, a na koniec zostawiam sobie black. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże, to jest świetne, kocham to *~*

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodkie, że Niall jest tutaj taki opiekuńczy *.* Kocham tego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć!
    Twój blog został nominowany do Liebster Award :)
    Więcej informacji znajdziesz pod tym linkiem: http://makeyouloveme25.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny.! Zapraszam do mnie http://heartonfi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaa! Kurwa! Cuudo *.* Szybko dodaj next!

    Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award. Więcej informacji na moim blogu; ci-nienormalni.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszamy http://little-things-one-direction-love.blogspot.com/?m=1 zostaw komentarz prosimy ;) a rozdział SUPER!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak miło! Ona spedza czas z synkiem!!!
    Dobra, a co dalej bo końcówka frapująca!!
    *reklama*
    Zapraszam na nowy rozdział!!
    http://mential-stories-from-me.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW! Czekam na next:)

    OdpowiedzUsuń
  29. WoooW Mama Nialla? O.o Co to jest? XD SUPER! CHCEMY NEXTA!

    OdpowiedzUsuń
  30. A jak nazywa się ta dziewczyna? ;o

    OdpowiedzUsuń
  31. OMG *-* daj szybko następny <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zapraszam do mn i licze na kom.;) http://ashley-louis-fanfiction.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham <3 Pięknie piszesz. Nie mogę doczekać się kolejnego :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej, zostałaś nominowana do Liebster Award, szczegóły -> http://evilharrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. boskie kiedy następny rozdział ?? nie mogę się doczekać:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie mam pojęcia jak ty wyrabiasz się z pisaniem rozdziałów na 3 blogach. Ja ledwo daję radę na dwóch.
    Poza tym rozdział jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialny. Niedawno skończyłam czytać Black. Już nie mogę doczekać się nexta. Piszesz super :-D

    OdpowiedzUsuń
  38. wow super ciekaiwe sie rozkreca :****

    OdpowiedzUsuń
  39. Dalej i dłuższy <3

    OdpowiedzUsuń